GENDERDOC-M

CERERE DE OFERTĂ DE PREȚ

CERERE DE OFERTĂ DE PREȚ

Servicii hoteliere pentru organizarea evenimentelor A.O. „GENDERDOC-M”

Asociația Obștească „GENDERDOC-M” intenționează să organizeze în anul 2025 un șir de evenimente de tip seminar, desfășurate în raza municipiului Chișinău sau la o distanță de cel mult 100 km de acesta.
În acest context, invităm companiile specializate în prestarea serviciilor hoteliere să ne transmită oferta de preț care să includă următoarele:

1. Servicii solicitate
2. Chirie sală de ședințe:

Capacitate: minim 20 – maxim 30 persoane;
Mobilier flexibil (mese și scaune mobile);
Dotări tehnice: proiector, ecran, laptop, boxe audio, flipchart;
Conexiune la internet Wi-Fi.

  1. Cazare:

Pentru minim 20 – maxim 25 persoane;
Camere dotate cu: WC, cabină de duș cu apă caldă, aer condiționat, conexiune la internet Wi-Fi;
Micul dejun inclus în prețul cazării

  1. Servicii alimentare:

Mic dejun (inclus în prețul cazării);
Prânz;
Cină;
Pauze de cafea;
Apă potabilă (ambalată 0,5 l) disponibilă în sala de ședințe.

  1. Modalitatea de transmitere a ofertelor

Oferta completă, conform cerințelor prezentate și Anexa nr.1, va fi transmisă prin e-mail la următoarele adrese:

[email protected]
[email protected]

  1. Documente însoțitoare obligatorii

Copia Certificatului de Înregistrare sau a Deciziei legale de constituire;
Extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice (cu date privind administratorul, adresa juridică, fondatori);
Materiale informative adiționale: prospecte, recomandări etc., care atestă capacitatea prestatorului de a livra serviciile solicitate.

  1. Termen-limită de depunere a ofertelor

Data limită: 25 iulie 2025, ora 17:00 (ora locală).
Vă rugăm să vă asigurați că oferta este recepționată și înregistrată de A.O. „GENDERDOC-M” înainte de termenul limită. Ofertele transmise cu întârziere vor fi respinse.

  1. Prețuri

Prețurile vor fi exprimate în lei moldovenești (MDL), cu indicarea TVA, în conformitate cu facilitățile fiscale aplicabile proiectului.

Justificativele fiscale relevante vor fi prezentate la semnarea contractului.

  1. Criterii de evaluare a ofertelor

Ofertele conforme cu cerințele din Anexa nr. 1 vor fi evaluate în funcție de:

Prețul total unitar per participant;

Corectitudinea calculului (se vor aplica următoarele corecturi, unde este cazul):
a) În caz de discrepanță între cifre și litere – prevalează valoarea în litere;
b) În caz de discrepanță între prețul unitar și total – prevalează prețul unitar;
c) Dacă ofertantul nu acceptă corecturile – oferta va fi respinsă.

  1. Clarificări

Solicitările de clarificare vor fi transmise în scris la adresele menționate la punctul 2, cu cel puțin 3 zile înainte de termenul-limită. Răspunsurile vor fi oferite în scris tuturor solicitanților.

  1. Valabilitatea ofertei

Oferta de preț trebuie să fie valabilă până la 31 decembrie 2025, începând cu data-limită de depunere a ofertelor.

  1. Date de contact pentru informații suplimentare

Serghei Craveti
Asistent al Coordonatorilor de Programe
A.O. „GENDERDOC-M”
GSM: 0699 38400

Close Menu